dimanche 3 mai 2009

Doodles

I have just finished a new companion for this little fellow under here. This is a start of a series of small black & white prints - I'm currently narrowing down sources for pretty AND green paper. I have more trouble finding enveloppes to ship the prints in.
Working in black and white really is one of my favorite things in illustration. I find it quick and easy and you can do some interesting stuff with textures and composition. This series so far has been inked with 0.7 and 0.5 pilot pens - another favorite tool of mine.
Je viens de finir un nouveau camarade pour ce petit bonhomme. c'est le début d'un série de petits illustrations en noir et blanc - j'ai quelques sources en tête pour du papier *recyclé* de qualité mais j'ia plus de mal à localiser des enveloppes pour l'expédition.
Le travail en noir et blanc est un de mes modes de fonctionnement préférés. Il est facile d'accès et me permet d'avoir des résultats rapidement tout en jouant sur les textures et la composition. Cette série a été encrée jusqu'ici au Pilot 0.5 et 0.7 - un de mes outils favoris.

Aucun commentaire:

Related Posts with Thumbnails