dimanche 31 mai 2009

Illustration Friday - Cracked

I know, I missed the deadline. But anyway, here's my take on last week's "Cracked". I have a porcelain doll that fell on her head once. It's not so nicely cracked, more shattered, but the face is still intact and provided the inspiration. This one is going to end as a print in the shop !
Illustration Friday - Cracked
Je sais, j'ai loupé la deadline. Mais voici quand même mon dessin pour IF de la semaine dernière, "Cracked". L'inspiration m'est venue d'une poupé een porcelaine qui a fait une chute malencontreuse. La tête n'est pas joliment fissurée comme sur le dessin, mais bien en miettes, mais le visage est intact. Ce dessin sera disponible dans la boutique !

And before I get late again, here's the sketch to this week's IF, "Adapt". I'll admit it, it's a little bit personal... I actually have another take on the subject brewing in my sketchbook, but that one will take longer to get done.
Illustration Friday - Adapt

Et avant que je me retrouve en retard à nouveau, le croquis pour IF de cette semaine, "Adapt". Avec de vrais petits bouts de moi dedans... J'ai une autre interprétation du thème dans mon carnet de croquis, mais il va me fallori un peu plus de temps pour la terminer.

Aucun commentaire:

Related Posts with Thumbnails